15 październik 2017

Naciągają przedsiębiorców „na starcie”

 

Początek pracy na własny rachunek to nieustanny wyścig z czasem. Formalności urzędowe, sprawy organizacyjne, dopinanie umów najmu, dzierżawy… Spraw jest bez liku. W tym zabieganiu nietrudno o pomyłkę i niewłaściwą ocenę sytuacji. To, a także małe doświadczenie początkujących przedsiębiorców, wykorzystują różni oszuści i próbują wyłudzić pieniądze. Za co? Za wpis do Krajowego Rejestru Działalności Gospodarczych. Brzmi znajomo? Uważajcie, to nie to samo co Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej!

08 październik 2017

Gotowi na networking?

 

Czy do spotkania networkingowego trzeba się przygotować? A może pójść „z marszu”, zdając się na intuicję i spontaniczne reakcje? Osobom bez doświadczenia w tego rodzaju spotkaniach biznesowych odradzamy taką strategię. By maksymalnie wykorzystać networking, warto przemyśleć, jak chcemy się pokazać i co zaoferować innym przedsiębiorcom.

30 wrzesień 2017

Dołączyli do nas kolejni przedsiębiorcy!

 

W ostatnich tygodniach nasza baza powiększyła się o kolejnych przedsiębiorców. Cieszymy się, że logo Firmy z zasadami jest rozpoznawalny w całej Polsce a naszą inicjatywą interesują się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na wielkość prowadzonej firmy czy branżę, w jakiej działają. Znajdziecie więc w bazie zarówno kwiaciarnie, jak i sklepiki osiedlowe, przedsiębiorstwa z sektora budowlanego czy informatycznego. Zobaczcie, kto dołączył do nas w ostatnim czasie!

07 październik 2017

Po co komu ten networking?

 

Czy też masz poczucie, że na nic nie starcza Ci czasu? Sprawy związane z prowadzeniem firmy – zarówno decyzje strategiczne jak zwykłe codzienne, załatwianie wszelkiego rodzaju formalności, rozmowy z pracownikami, klientami, planowanie wprowadzenia nowych produktów… Zadania można by wymieniać bez końca. Czasu tylko dla siebie brak, a tymczasem wszyscy mądrzy trąbią, by regularnie uczestniczyć w spotkaniach networkingowych. Ale kiedy?! I w sumie… po co?

17 wrzesień 2017

Szkolenia marketingowe za free – gdzie ich szukać?

 

Żeby nie wypaść z rynku, trzeba być przede wszystkim na bieżąco z tym, co robi konkurencja. Trzeba też śledzić nowinki dotyczące branży, w której się działa. Bez względu jednak na prowadzoną działalność, ważne jest nadążanie za trendami marketingowymi. Bo nawet jeśli przedsiębiorca decyduje się na powierzenie usług marketingowych zewnętrznej agencji, to i tak powinien wiedzieć, jak działają poszczególne narzędzia, jaka jest ich skuteczność i jak je najlepiej wykorzystywać. Tylko skąd czerpać wiedzę na ten temat? Okazuje się, że jest sporo szkoleń dostępnych bezpłatnie – trzeba tylko mieć oczy i uszy szeroko otwarte.