Jak pokazać klientom lub współpracownikom, że istotne są dla nas określone zasady i wartości? Jak zakomunikować, że pewnych działań nie tolerujemy? Przedsiębiorcy, którzy dołączają do naszej bazy Firm z zasadami uważają, że przynależność do bazy jest bardzo wyraźnym sygnałem, co jest ważne w biznesie. Uczciwość, szacunek do drugiego człowieka, chrześcijańskie wartości – na to stawiamy!
Nie tylko niskie ceny czy popularność marki. Te aspekty mają drugorzędne znaczenie. Okazuje się, że najważniejsze jest podejście do klientów, serdeczność w relacjach, otwartość na potrzeby drugiego człowieka. To z tych powodów robimy zakupy w konkretnych sklepach czy korzystamy z usług danej firmy. I co ciekawe, przychodzimy tam dla Pani Halinki czy Pana Janka – to oni swoją codzienną pracą budują wiarygodność danego miejsca.
Mimo, iż od stycznia tego roku obowiązuje wyższa stawka minimalna za godzinę pracy, niektórzy pracodawcy tego nie respektują. Oczywiście oficjalnie płacą 13 złotych brutto na godzinę, ale w praktyce robią wszystko, by obejść przepisy i płacić dużo mniej.
Prowadzić z sukcesem 6 firm, spełniać się rodzinnie i jeszcze mieć odrobinę czasu na urlop? Wydaje się niemożliwe, a jednak! Pan Bogumił Klimiuk, właściciel Constans Group jest na to doskonałym przykładem! Z pewnością nie byłoby to możliwe, gdyby nie upór i konsekwencja w działaniu Pana Bogumiła.
Pan Sławomir Garnysz, właściciel firmy Amigo Party, nie zakładał, że zostanie profesjonalnym DJ-em. Pierwsza poważna impreza, którą poprowadził, miała być raczej sympatyczną przygodą niż pomysłem na firmę. Losy potoczyły się inaczej i w 2006 roku działalność Pana Sławomira nabrała formalnych kształtów. A wszystko z miłości do muzyki!